Long distance relationship!

Publicerad 2014-12-23 17:07:56 i Allmänt,

Om några timmar så är min kära syster här i Dalarna igen och sprider julstämning i huset! 
Har inte sett henne på 3-4 månader så det känns awesome att hon kommer nu över jul! 
 
Äntligen kommer det hem någon som är mer julgalen än mig!  Älskar att hon verkligen går in för julen mer än vad 7-8 åringarna gör! vi kan inte ens vänta till kvällen då vi brukar öppna paket utan vi får öppna 1 varsitt paket på morgonen för att hon är så spänd och tjatig, då hör det hit att hon är 22 år! ☺ 
 
Så idag blir det inga fler inlägg än detta då jag tänker spendera all min tid med min syster! 
 
Så jag önskar er alla en alldeles underbar jul!  håller tummarna för att alla får vad de önskat sig!
Puss och kram och nyp i stjärten! ♥
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia, 18år Automationstekniker (VBU) (A.K.A Talanglösa bruden ☺) Är dessutom en fotograferande spelnörd!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela