Remake!

Publicerad 2014-12-22 01:48:31 i Allmänt,

Har ännu en gång förändrat utseendet på bloggen! Den här gången var anledningen lite mer julkänsla! ☺
Tänkte få bloggen en gnutta mer ''julig'' vilket jag blev ganska så nöjd med! 
Har dessutom bestämt mig för att ta upp bloggandet igen..(Så gott det går.). Har också fixat ett nytt objektiv till min kamera så då kommer det säkerligen upp bättre bilder än de sketna bilderna jag nu tar med mobilen ♥
 
Jaja, tänkte bara titta in och updatera läget lite! 
Håll utkik så kommer det säkert trilla in något inlägg inom kort! ♥
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia, 18år Automationstekniker (VBU) (A.K.A Talanglösa bruden ☺) Är dessutom en fotograferande spelnörd!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela