Aj..Min kropp!

Publicerad 2014-11-06 19:09:00 i Allmänt, Träning,

 
Körde ett kraftigt gympass med min kära vännina Moa idag!  Kan säga att det verkligen kändes att det var ett tag sedan. men nu har vi pratat om att iallafall börja träna tillsammans varje torsdag. Det var bra att Moa skrev och frågade då jag inte haft någon gymkompis på länge då Tobias haft alldeles för mycket på sina axlar, så som jobb skola och massvis med andra prylar! (Förstår inte hur du orkar mannen!).
 
Vi körde löpning, cykling massvis med magträning, rumpa och stretch så vi blir Sexigt viga ♥
Kan lova att 2 tjejer kommer somna ovaggade ikväll, sedan väntar en djävulsk träningsvärk sådär lagom till fredag. Skönt att jag har helgen på mig att vila upp mig :) 
 
Men nu ska jag kolla på ''superrolig'' hockey med min kära  R, vilket vi båda vet mycket väl kommer sluta med att jag ligger och ugglar med min bok istället! men myser gör vi ju iallafall! <3 
 
Ha det bra för nu ska jag kila! ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia, 18år Automationstekniker (VBU) (A.K.A Talanglösa bruden ☺) Är dessutom en fotograferande spelnörd!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela