Bye bye Sluts!

Publicerad 2014-11-02 22:10:40 i Allmänt,

Ja nu är det bara ett par få timmar kvar av lovet.. då är det dax att komma tillbaka till verkligheten.
 
Till saken.. är det bara jag som verkligen avskyr halloween. Jag älskar att jag kan ägna en helg åt att tända ljus till nära och kära och spela upp gamla minnen med personerna i fråga. MEN alla dessa halloween fester och de så kallade ''kostymerna'' som alla så ''kreativt'' kommer på att dom ska ha till fester det är ett stort NEJ från mig. tycker det är hemskt okreativt att de flesta personer och nu pratar jag endast om tjejerna, de har ingen kreativitet över huvudtaget... nu tänker alla dessa små och stora brudar att jag är dum i huvudet och att halloween är det bästa som finns men jag tycker verkligen inte att det är kreativt eller överhuvudtaget att klä ut sig till en dirty cat, Sexig vampyr eller att ha kamo färgade skjortor från ginatricot och en så kallad ''militärmålning'' i ansiktet. NEJNEJNEJ. kom på något nytt snälla.. och nej jag gnäller inte och går ut och festar utan under halloween gör jag det den faktiskt är till för. Jag tänder ljus och ägnar en tanke åt mina nära och kära. 
Skönt att halloween helgen äntligen är över iallafall! 
 
 Min åsikt om halloween.. Töntigt och helt och hållet överskattat! 
 
 
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia, 18år Automationstekniker (VBU) (A.K.A Talanglösa bruden ☺) Är dessutom en fotograferande spelnörd!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela