Efter regn kommer solsken!

Publicerad 2014-11-08 19:52:23 i Allmänt,

Helgen började på sämsta tänkbara sätt.. då jag i fredags fick ett samtal om att Mysak fått åka in till Djursjukhuset i falun för att han blivit så dålig under natten helt utan förvarning och att han skulle få vara kvar där under övervakning under natten.. Så hela fredagen gick åt att jag tänkte på mitt lilla troll.. 
Allt detta resulerade också i att vi inte kunde hämta valpen idag vilket vi skulle ha gjort men eftersom att vi inte visste när vi skulle få hämta hem Mysak eller om han smittades eller något i den stilen så lät vi bli för valpens bästa.  Men sen runt halv 3 tiden idag fick jag ett samtal av farmor om att vi skulle få hämta honom idag för att han var pigg och glad och väldigt busig!  Veterinären hittade inget fel på honom mer än att han var lite öm i ryggen.  
 
Imorgon däremot så har vi nu spikat om att vi ska hämta lilla valpen! 
Så upp i ottan och köra iväg på miniäventyr för att hämta pluttisen!
Nu är det bara att hålla tummarna att ryggen blir bättre för mysak så han kan leka med sin nya kompis! ♥
 
Slutet gott allting gott! ( För den här helgen iallafall. ☼)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia, 18år Automationstekniker (VBU) (A.K.A Talanglösa bruden ☺) Är dessutom en fotograferande spelnörd!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela