Vad tyckte jag?

Publicerad 2014-10-07 10:15:00 i Allmänt, Tips, Träning,

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så skulle jag ju börja äta nutrilett bars och se hur de funkade och om det ens var värt och gott att äta. 
Igår var det första dagen jag provade, 1h efter att jag vaknat allstå i princip 1h efter skolan har börjat så provade jag en bar.  Den var riktigt god måste jag säga, jag hade inte så stora förväntningar då alla bantning/tränings grejjer oftast inte brukar gå hem så bra hos mig med dessa var faktiskt riktigt goda och de mättade väldigt länge! 
Så nutrilett barsen får skulle jag än så länge rekomendera att äta! 
Om något problem eller liknande uppstår så återkommer jag ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia, 18år Automationstekniker (VBU) (A.K.A Talanglösa bruden ☺) Är dessutom en fotograferande spelnörd!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela