My favorite fragrance ♥

Publicerad 2014-09-28 19:45:11 i Allmänt, Mode & Skönhet, Tips,

Är så jäkla glad!  i ett års tid nu har jag fått leva på dom usla bodymistsen från victoria secret.. visst luktar dom gott men håller dom bra? FET nej från mitt perspektiv.. jag tycker dom luktar gott i kanske en halvtimme högst sen slutar du dofta vad du nu doftar och blir helt naturell.. vilket jag tycker är supertråkigt.. jag är verkligen ett doft freak.. jag älskar verkligen dofter av olika parfymer, jag tycker att det är viktigt att lukta gott.. jag blir inte attraherad av en kille om dom luktar usch liksom..
Men nu kom jag av mig helt, det jag skulle komma till var att jag är så super lycklig att jag fått en ny SUN parfym av mormor som varit i tyskland och hade en över till mig! Det är  krukset med just Sun parfymen.. den säljs bara i Tyskland vad jag vet, var iallafall så förut vet inte hur läget ligger till nu för tiden men ja.. ni hänger med :)
 
Parfymen är av märket Jil Sander och den heter Sun. Lukten från denna är ganska så stark så det räcker gott och väl med 1 sprayning per dag om du ska till skolan eller jobbet. Då undrar ni, håller den då? efterosom jag klagade så över victorias secrets bodymists. JA den håller för mig en hel dag i skolan, om jag ska ut på senare på kvällen behövs bara 1 sprayning till och jag är ready 2 go! :) 
 
Sun finns även i duschcreme och den luktar precis lika gott! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia, 18år Automationstekniker (VBU) (A.K.A Talanglösa bruden ☺) Är dessutom en fotograferande spelnörd!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela