Never Ending....

Publicerad 2014-09-22 20:52:31 i Allmänt, Spel,

Denna förskylning vägrar verkligen lämna min kropp... 
Det blir så nedrans jobbigt att gå i skolan när man är sjuk. Koncentrationen är verkligen på gränsen till omöjlig, jag blir supertrött eftersom jag inte kan sova ordentligt när jag är tät och hostar..usch nej! vill bara att det ska vara över nu och jag kan få bli frisk. 
 
Idag plågade jag mig iallafall igenom en dag med idrott, skolfoto och svenska sen fick jag komma hem och vila! Har i princip inte gjort något alls sedan jag kom hem. Jag försökte sova ett tag och sen har jag bara legat och kollat på Lol Stream på R's dator medan R suttit och spelat det nya spelet Destiny på Ps4at. 
 
Men nu ska jag nog snart kika på PH och dricka lite te så ni får ha en fortsatt trevlig kväll! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia, 18år Automationstekniker (VBU) (A.K.A Talanglösa bruden ☺) Är dessutom en fotograferande spelnörd!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela