Söndags ångest

Publicerad 2014-09-21 17:31:00 i Allmänt,

Idag har jag verkligen haft söndagsångest... mer än vanligt.
Jag har sovit bort nästan hela min helg vilket ger mig mer ångest än vanligt då jag verkligen inte tagit vara på den helgtid jag haft.. 
 
Menmen det botar jag genom att unna mig lite Cheeze cruncherz, redbull och lite gaming tid! 
Jag har dessutom kommit hem till mig nu, det är mina 2 veckor som startar nu efter att vi varit hos R i 2 veckor. 
Så jag är ganska lättad och nöjd över att få komma hem ett tag då jag är extremt hemmakär! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia, 18år Automationstekniker (VBU) (A.K.A Talanglösa bruden ☺) Är dessutom en fotograferande spelnörd!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela